Tickets
- Kan ik de datum wijzigen? Ja, u kunt het ticket wijzigen maar daar zijn wijzigingskosten aan verbonden. De kosten daarvan zijn €9,95
- Kan ik mijn ticket retourneren? Nee, de tickets kunnen niet retour worden genomen
- Ik heb later mijn tickets gekocht maar wil wel naast degene zitten die nog tickets moet kopen. Wat moet ik doen? Er zijn geen vaste zitplaatsen. Als u tegelijkertijd naar de voorstelling komt dan kunt u samen de plaatsen kiezen.
- Wat betekent een rolstoelticket? Met een rolstoelticket heeft u recht op toegang maar geen recht op een zitplaats. U blijft in uw rolstoel tijdens de voorstelling. Publieksbegeleiding zal ervoor zorgen dat u wordt begeleid naar de daarvoor bestemde plaatsen. Gaat er iemand met u mee? Uw begeleiding mag direct plaatsnemen achter u. De rolstoeltickets zijn alleen verkrijgbaar bij de 2e rang.
- Ik kom met een rolstoel naar de voorstelling maar ik wil op de tribune zitten, welke kaart moet ik kopen? Kunt u wel op de tribune zitten en hoeft u niet perse in uw rolstoel te zitten tijdens de voorstelling, dan kunt u een gewoon ticket aanschaffen. Publieksbegeleiding zal uw rolstoel tijdens de voorstelling meenemen en na de voorstelling terugbrengen (alleen 2e rang).
Plaatsen
- Zijn er genummerde plaatsen? Nee, u heeft bij aankoop van een ticket recht op een zitplaats. U kunt zelf uw plaats kiezen. Er wordt alleen onderscheid gemaakt in 1e en 2e rang tickets.
- Kan ik een plaats op de tribune reserveren? Nee, u kunt geen plaatsen reserveren.
- Is de tribune overdekt? Ja, de tribune is overdekt
De voorstelling
- Hoe laat begint de voorstelling? De voorstelling begint om 20.30u
- Kan ik na 20.30u nog naar binnen? Nee, er is GEEN toegang meer mogelijk na aanvang van de voorstelling. Door de opstelling van het decor is dit onmogelijk.
- Hoe laat is de voorstelling afgelopen? De voorstelling eindigt om ongeveer 22.30u
- Is er een pauze? Ja, er is een pauze
- Hoe laat kan ik naar binnen? U bent vanaf 19.00u welkom op de Waterschans. De tribune gaat om 20.00 open.
De weersomstandigheden
- Gaat de voorstelling door als het regent? Bij zeer slechte weer kan de regisseur besluiten om de voorstelling niet door te laten gaan. Denk hierbij aan storm of bij gevaarlijke situaties. Weten we dit tijdig, dan mailen we alle bezoekers!
In alle andere gevallen gaat de voorstelling gewoon door. Het kan zijn dat vanwege heftige regenval de voorstelling later begint of even stil gelegd wordt. U wordt dan door de medewerkers begeleid naar het overdekte horeca-gedeelte.
Uw kaartje
- Moet ik mijn kaartje printen? U heeft een mail ontvangen van Tibbaa. Daarin staat een link om het kaartje te downloaden. U kunt het kaartje downloaden op uw telefoon en het laten scannen bij de entree. In dit geval is printen niet nodig.
Parkeren
- Waar kan ik parkeren? Deze informatie wordt binnenkort bijgewerkt
- Waar kan ik de fiets kwijt? Deze informatie wordt binnenkort bijgewerkt
Betalen met muntjes
- Waar zijn de muntjes te koop? De muntjes zijn op het terrein te koop voor en na de voorstelling.
- Ik heb muntjes over, kan ik ze teruggeven? De munten kunnen niet geretourneerd worden.